ShahKB ShahKB Author
Title: Manjakani - herba untuk Ketatkan Otot faraj
Author: ShahKB
Rating 5 of 5 Des:
Berbanding dengan daun sirih, manjakani agak kurang dikenali. Walaupun tumbuhan ini juga dipercayai untuk menghasilkan penjagaan kesihat...

Berbanding dengan daun sirih, manjakani agak kurang dikenali. Walaupun tumbuhan ini juga dipercayai untuk menghasilkan penjagaan kesihatan, bersih organ-organ seks wanita untuk mengelakkan jangkitan faraj dan menghilangkan bau, meningkatkan keyakinan diri untuk keintiman hubungan suami isteri.
Menjaga organ intim dengan bahan-bahan semula jadi sebenarnya telah dilakukan sejak zaman purba. Yang paling popular ialah dengan memasak daun sirih dan menggunakannya `s air untuk menghilangkan keputihan . Sebenarnya terdapat satu lagi bahan untuk menjaga organ-organ intim, iaitu Manjakani ( oak galls ). tradisional oleh orang Arab, Iran, China, India, dan orang Melayu.

Mengenai Manjakani

Manjakani sebagai faraj mengetatkan Pil

Manjakani atau "Oak galls" berasal daripada pokok-pokok oak asli ke Asia Minor dan Parsi. Mereka dihasilkan apabila daun pokok oak (Quercus infectoria) adalah ditembusi oleh Tawon rasa pedih. Reaksi kimia secara spontan yang disebabkan oleh penembusan merangsang daun untuk menghasilkan bola keras bulat dipanggil hempedu oak. Galls, yang mengandungi tanin dan sejumlah kecil asid Gallic dan asid elagik telah digunakan di Malaysia oleh wanita selepas bersalin untuk memulihkan keanjalan dinding rahim. Ia dipanggil Majuphal di India.
Menurut pakar-pakar perubatan herba dan tradisional, Prof Dr Hembing SUNMAT, Manjakani boleh juga  membunuh kulat dan bakteria di kawasan faraj. "Manjakani sebenarnya lebih baik kerana ia boleh mengendalikan cecair berlebihan dalam faraj," katanya.

Manjakani Tighten Vaginal Muscle

Manjakani / Oak Gall dikenali "herba ajaib" kaya dengan tanin untuk mengetatkan faraj otot, vitamin A dan C, kalsium, protein, dan mengandungi unsur astringen untuk menghapuskan bakteria yang menyebabkan keputihan. Selamat untuk diminum dan bebas daripada kesan sampingan kerana Asli.
Ekstrak Manjakani bukan sahaja dikenali untuk membantu mengetatkan otot faraj, mengurangkan pelepasan dan mengurangkan cecair, tetapi juga boleh membantu kekeringan faraj, "kata Prof Dr Hembing SUNMAT.
Menurut Hembing, penggunaan manjakani biasanya dihancurkan dan ditapis sebelum digunakan dalam organ wanita. Terdapat juga minuman perubatan manjakani untuk meningkatkan keanjalan vagina (Mis V kawasan).

Berikut adalah Beberapa Kebaikan Manjakani

  • Mengembalikan keanjalan organ-organ seks wanita (mengetatkan Miss V otot)
  • Hapuskan gatal-gatal, dischage faraj dan bau yang tidak menyenangkan.
  • Mencegah penuaan pra-matang
  • Menstabilkan pH berasid dan mengurangkan cecair (basah) berlebihan (tidak kering).
  • Meningkatkan hormon estrogen
  • Meningkatkan Cengkaman organ intim
  • Menganjurkan dan membersihkan rahim (selepas bersalin)
  • Penghadaman lancar
  • Mencegah Kanser Payudara dan Kanser Serviks.
  • Merawat ulser perut dan mengurangkan selulit.
Berminat dgn Manjakani
ORDER NOW !!

Advertisement

Catat Ulasan Blogger

 
Top