ShahKB ShahKB Author
Title: Cameron Diaz mengaku pernah jadi lesbian
Author: ShahKB
Rating 5 of 5 Des:
Pelakon Cameron Diaz membuat pengakuan yang sungguh mengejutkan ketika menjadi tetamu di sebuah rancangan bual bicara Watch What Happens Liv...

Pelakon Cameron Diaz membuat pengakuan yang sungguh mengejutkan ketika menjadi tetamu di sebuah rancangan bual bicara Watch What Happens Live pada 28 April lalu.

Dalam rancangan tersebut, Diaz secara terbuka mengaku pernah menjadi seorang lesbian.

Kata Diaz, dia percaya seseorang wanita sememangnya boleh tertarik dengan wanita lain.

Apabila pengacara Andy Cohen yang mengemudi bual bicara itu memberi soalan, adakah dia pernah menjalin hubungan sejenis.

Cameron Diaz

Dengan tidak ragu-ragu, bintang The Other Women itu mengakui dia memang pernah bersama seorang wanita (lesbian) tetapi merahsiakan identiti wanita berkenaan.

“Ya, saya pernah bersama seorang wanita (lesbian). Walaupun kamu tidak bertanya secara jelas bagaimana saya boleh bersama seorang wanita, namun saya mengaku pernah bersama seorang wanita," ungkap Diaz seperti yang dilaporkan oleh Huffingtonpost.

Dalam pada itu, bekas kekasih Justin Timberlake itu juga pernah menjelaskan pemikirannya tentang seksualiti dalam majalah Playboy pada 2010.

Diaz memberitahu, dia memang tertarik dengan wanita tetapi tidak bermaksud untuk menjalinkan hubungan yang serius dengan pasangan sejenis.

“Seksualiti dan cinta boleh menjadi perkara yang berbeza. Saya boleh tertarik dengan wanita tetapi tidak bererti saya ingin menjalinkan hubungan dengan seorang wanita.

“Jika saya ingin bersama wanita, itu bukan bererti saya lesbian. Kita perlu meletakkan had dan batasan dalam diri saya walaupun sulit untuk kita jelaskan," kata Diaz ketika itu. ~ BHarian

Advertisement

Catat Ulasan Blogger

 
Top